marți, 9 mai 2017

SĂRUT DE GÂND de Larysa





SĂRUT DE GÂND  

de Larysa



Iubeşte-mă-nadinsul acestor vremuri şubrezi
 Fără să iei în seamă că dorul muşcă-n noi
 Să reprimăm tristeţea-ceaţa ochilor limpezi
 Liniştea îmbrăcând-o, de-al lumii zbucium goi

 Fă-i ciudă fericirii că prea e-nfumurată
Fălindu-se cu-aceia ce-n trup o găzduiesc
 Inspir-o de prin gânduri, respir-o dintr-o şoaptă
Să-ţi simt în pori iubirea, zvâcnirea-i să-mi doresc

 Strânge de gât durerea ce doar durere cheamă
Gândeşte-mă-n plăcere ca doar plăceri să-ţi fiu
 Durerea-i moarte vie cu lanţuri ce te-nhamă
Amorul meu e viaţă, murind viaţa-mi târziu

Şi nu-mi da amăgirea că mă adori în vise
Şi nu spune că dorul în noapte te-a ajuns
 Dă-mi clipa cea de-acuma, nu clipe-n van promise
 Un gând trimis spre mine, în suflet m-a pătruns...

 Cu un cuvânt mă mângâi simţindu-te fior
 Cu o tăcere-mi tulburi dorinţa cea febrilă
 Şi-atingi în treacăt umbre din văi cu munţii lor
 Căci vii să-mi bântui trupul fără opriri de milă...

Astfel simţind iubite, nu voi alte plăceri
 Veşmânt de complicaţii prin viaţa ce m-a-nvins...
 A mea dorinţă-i asta : sărut de gând să-mi ceri
 Când împotrivă-s toate, iubeşte-mă-nadins.