miercuri, 2 decembrie 2020

NU ÎMI VORBIȚI... - de Tudorache Viorel

 





NU  ÎMI  VORBIȚI...

de  Tudorache Viorel



Să nu-mi vorbiți de bunătate
Căci am hrănit atâtea guri
Ce m-au vorbit cu răutate
Uitând de tot ce e-n scripturi


Nu îmi vorbiți nici de credință
Căci am văzut atâția sfinți
Care în loc s-ajute-o ființă
S-au vândut pentru arginți


Nu îmi vorbiți doar de ce-i pur
Căci n-am văzut doar zile roz
Și-atunci când m-am uitat în jur
Nu am zărit nici vreun matroz


Ce să-și dedice-ntreaga viață
Doar militând pentru dreptate
Ori s-aibă rol de-a da speranță
Persoanelor ce-s întristate.


Vorbiți-mi doar, de va fi cazul
De tot ce-n bine v-a schimbat
Sau de momentul când necazul
Dintr-un sărman l-ați alinat.


Atunci când am s-aud acestea
Cu mare drag am să v-ascult
Că-i duceți mai departe zestrea
Celui ce v-a făcut din lut.