miercuri, 22 februarie 2017

FĂ LINIȘTE, IUBITE....- Văduva Andreea






FĂ LINIȘTE, IUBITE.....


Fă linişte, iubite, 
 Vreau să-ţi aud 
 bătăile inimii. 
 Ele nu mint niciodată, 
lasă-le să vorbească. 
Te rog, nu le-ntrerupe! 
 Astfel o să-ţi opresc 
 vorba cu-n sărut... 
 Sau...asta urmăreşti? 
 Ori ţi-e frică că 
te vor da de gol? 
 Că mă iubeşti mai 
 profund decât 
 poate spune gura? 
 Hai nu te teme! 
Şi eu te iubesc 
 la fel de mult... 
 Uite.... 
 ascultă-mi inima... 
 Fii atent la bătăile ei, 
 vezi ce frumos bate? 
 Nu-i aşa că, 
parcă ţi-ar rosti numele? 

 Văduva Andreea








3 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Eu iti multumesc Andreea - am gasit-o pe net si mi-a placut foarte mult (se vede, nu ? Am lucrat-o frumos) si nu am stiut cum sa te gasesc sa-ti cer acordul. Nu este un blog comercial si incerc sa arat celorlalti lucruri care mi-au placut in ideea ca vor placea si altora si...mai ajut elevii sec. XXI care nu prea au timp de citit. Din nou, eu iti multumesc pentru ingaduinta si mii de scuze, pur si sssimplu am uitat sa controlez comentariile si de aceea am rapuns asa de tarziu. Sa ai o viata frumoasa - esti o persoana foarte sensibila si chiar daca percepi mai acut orice din viata....intr-un final, crede-ma, merita ! Cu mult drag !

      Ștergere
    2. O mica remarca - Putin...ciudata intamplarea...Iti seamana doamna mea, ai remarcat ? Si inca ceva: poti copia poezia de aici - adica aranjamentul meu (poate ai blog sau asa ceva). Toate cele bune, Andreea si multumesc !

      Ștergere