sâmbătă, 4 martie 2017

A BĂTUT LA UȘA TA CINEVA...- de Costache Ioanid


A  BĂTUT LA UȘA TA CINEVA...

de Costache Ioanid




A bătut la uşa ta

 cineva...

şi n-a răspuns nimenea.

 În tăcerea negrei nopţi

 stă un om şi  plânge...

 Faţa Lui e numai răni,

 pieptul numai sânge.




 - Cine eşti, străin pribeag ?

 Cine eşti ?

 De-a cui jale pribegeşti ?

 Pentru cine Te-au brăzdat

 bice fără număr ?

 Ce povară Ţi-a lăsat

 rana de pe umăr ?





 - Eu sunt robul ce slujesc

 tuturor...

 Un om al durerilor...

 Nimeni plată nu Mi-a dat...

 Numai spini şi ură.

Numai roşii trandafiri

 pieptul Mi-l umplură.




Eu sunt Pâinea ce S-a frânt

 lumii-ntregi.

Şi sunt vinul noii legi !

 N-am venit să plâng în drum

 răni usturătoare...

 Plâng pe cei ce pierd acum

 ultima chemare.


  

 A bătut la geamul tău

 cineva...

O, deschide-I, nu mai sta !

 Nu-L lăsa să plece trist

Poate niciodată

mâna Lui la uşa ta

 n-are să mai bată !