luni, 26 noiembrie 2018

VEI RAMÂNE - de Constantin Sandic



  VEI  RAMÂNE

de  Constantin Sandic

De când te știu, nu a trecut o zi 
 Să nu mă ducă gândul pe la tine, 
 Să nu te simt de parcă tu ai fi 
 Mereu aici, alături lângă mine.

 Tu ești lumina ce-mi aprinde ziua, 
 Când sufletul mi-e plin de întuneric. 
 A ta privire ce pătrunde în mine 
 Mă face parcă să fiu mai puternic.

 De-ai ști cum bate inima în mine, 
 Chiar și atunci când te visez prin somn. 
 Tu pentru mine ești mereu reală, 
Și când sunt treaz, dar și atunci când dorm.

 Nu aș putea acum nici să-mi închipui 
 Că te-aș putea uita cândva vreodată. 
Coșmarul cel mai mare ar fi să văd 
 Cum te-ai întoarce și-ai pleca spre poartă.

Dar nu va fi să pleci, tu vei rămâne, 
 Căci universul a hotărât așa. 
 În lume nu-i nimic din întâmplare… 
Tot ce e scris, se va împlini cumva.


R-Oksan@