marți, 23 iulie 2019

A OPTA CULOARE A CURCUBEULUI ESTE LACRIMA - de MoOmida


A  OPTA  CULOARE  A  CURCUBEULUI  ESTE  LACRIMA  


de MoOmida 


"nu te mai iubesc", i-am spus,
 atunci chiar am crezut, și
 zâmbetul ei avea
 conturul valului stins pe nisip...
 mi-am prelins degetul pe zâmbetul ei
 trasat în strângerea buzelor...
 "degetul tău are gustul nisipului din deșert", mi-a spus...
 sărutul pe care vroia să mi-l dea
 a rămas suspendat în aer
 în vânt și în ploaie...


 acum,
 depărtarea dă concentrația seninului cerului,
 dorul e ceva cu care aș vrea
 să diluez seninul cerului...
 "curcubeul din cuvintele nerostite are opt culori", 
 mi-a spus odată...


acum, 
 zâmbetul ăsta al meu
 trasat în strângerea buzelor
 pare o cărare care duce departe,
 duce departe pentru că nu duce nicăieri,
 nicăieri pentru că, atunci
 buzele mele au rămas nesărutate...


 "curcubeul din cuvintele noastre nerostite are opt culori,
 a opta culoare este lacrima...