marți, 23 iulie 2019

TREI SĂRUTURI - de Larysa




TREI  SĂRUTURI


de  Larysa


Vreau numai trei săruturi
 De viaţă să am parte
Şi nu de la-nceputuri
 Să le primesc pe toate


 Îmi e de-ajuns şi versul
 Citind să te iubesc
 Nu-ţi vreau tot universul
 Ca-n el să rătăcesc


 Sărutul ce-mi dai primul
 Sfios şi tremurat
 Să-l simt ca şi veninul
 Dar dulce la gustat


 Mă lasă-apoi o vreme
 Ca-n vrajă ori beţie
 Chemându-te-n poeme
 Să-mi fi descântec mie


 Cu-a doua sărutare
 De patimă şi dor
 Pe buze-mi adorare
 Iubindu-te să mor...


 Mă lasă iar pierdută
În valuri şi furtună
Cu dragostea-ncepută
La sfat cu sora Lună


S-aştept încă o noapte
 Ori două cât un veac
 Să mă ridici din moarte
 Cu sărutarea-ţi leac


 De-acum mă rog la Soare
 Ziua să nu mai vie
 Râvnita sărutare
 Vrea ultima să-mi fie


 Vino de-această dată
De tine să mă-mbeţi
 Cu răsuflarea-ţi toată
Să-mi pui adânci peceţi


 Că nu mai vreau trăire
 Cu alte începuturi
 Decât a ta iubire
 Cuprinsă-n trei săruturi.