duminică, 19 aprilie 2020

ÎNCET, DAR TRECE ! - de Elena Oprică





ÎNCET,  DAR  TRECE !

de  Elena  Oprică



...Că şi durerile cu chinurile lor
 Se trec cu timpul,doar un pic mai dor
 De rogi la Domnul, El cu mâna-ţi ia
 Orice durere, cât ar fi de grea !


 Mă-ncearcă viaţa aprig, iar şi iar
 Până când filele-mi din calendar
 Voi rupe câte una rând pe rând
 Pân' la sfârşit când, poate lăcrimând,
 Mă voi ruga să mai am doar un ceas
 Să fac ce de făcut a mai rămas...!?
 Ne trece iute numai bucuria
 Când ţopăind, ne-apucă frenezia
 Uitând că poate fratele-ţi de sânge
 Chiar lângă tine-n supărare plânge
 Nu zic de rău...fim fericiţi cu toţii
 Dar cu măsură şi respect în faţa sorţii
 A semenilor noştrii şi a noastră !
Oricând, loviţi putem fi de-o năpastă...
Am mai primit ca daruri şi uitarea
 Ce-n timp, ne-aduce-n suflet alinarea
Şi-al morţii suflu cât este de rece,.
 Tot îl uităm fiindcă încet, dar trece !!