duminică, 14 iunie 2020

TE-AM PIERDUT ? - de Elena Oprică




TE-AM  PIERDUT ?

de   Elena  Oprică



Fiinţă rară ...te-am pierdut ?
 Cu ce blesteme de iubire
 Făcu destinu-mi legământ
 În loc să mi te dea ca mire ?


 De unde-atâtea-ntunecimi
 Când vorbele-ţi de altă dată
Mi-erau prin negură lumini
 Peţindu-mă la cruda-mi soartă ?


Mă cere iar, căci vreau să-ţi fiu
 A inimii, pe veci aleasă...
Oricum, te-aştept de când mă ştiu...
 Altar de dor mi-e acum casă.


Nu vreau în "temniţă" de-acum,
 Stau în genunchi, mă rog la Sfinţi,
 Să-ţi dea un semn..
 un gând mai bun,
 "Moartea aceea" s-o dezminţi !


 Să înţelegi, ar fi prea greu,
 Că nu pot eu să-ţi cer iubirea ?
 Legat şi frânt destinul meu,
 Liberă doar, îmi e simţirea...


 Dar ce tot spun "nu pot"? Se poate...
 Totul aievea poate fi,
 Căci eu te scriu de-acum în carte...
 Cât te iubesc, tu nu vei ştii !


 O clipă am trăit mirajul...
Şi un etern ar fi tot scurt,
 Dar teama a învins curajul
 Sfârşind un tainic început...