joi, 27 iunie 2019

O NOUĂ LUME - de Larysa








O  NOUĂ  LUME

de  Larysa


De nu mai scriu, să ştii că-ncep să mor...
 Îmi moare gândul, visul, muza vieţii
 Ce le-am găsit doar în acest decor
 Unde te-aştept din roua dimineţii


Şi răsărindu-mi soarele-n priviri
 Pe când te chem în scrise de poet
 Gândul mi-e cufundat în rătăciri
Şi până-n seară mai mult te aştept


 Grăbit ţi-e pasul ce abia -l aud
 Umbrele nopţii-ngână "poate vine..."
 Stau ghemuită şi-ndelung ascult
 Precum trenul vibrând, asculţi pe şine


 Abia de vii şi iarăşi ai plecat
 Dar nu te caut în vreo altă parte
Şi nici tu nu mă cauţi...ce ciudat !
 Locul ce ne-a-ntâlnit, ne vrea departe...


 Poate că suntem două pietre tari
 Ori înţelegem că ăsta-i destinul:
 În gând mă chemi, în gânduri îmi apari
Şi-n trup se-mprăştie cu spor veninul...


 Eu vreau o lume alta decât mi-e
 Să pot iubi oricând şi fără teamă...
Să-mi pot trăi în zboruri visele
 Iubirea pentru mine totu-nseamnă !


Căci n-am nevoie de nimic lumesc
 Sensuri mărunte nu sunt pentru mine
 Dacă-n iubire nu pot să trăiesc
 Încep să mor şi poate-aşa-i mai bine...


 M-am tot rugat măcar un timp să vii
 Cât universul la lucru se pune
Şi pentru cei ce nu se pot iubi
 Să construiască el o nouă lume...