miercuri, 26 iunie 2019

OBSESIE - PLĂCERE ÎN DURERI - de Larysa


 

OBSESIE - PLĂCERE ÎN DURERI

de Larysa


Aşteaptă-mă să mă mai nasc o dată
Din gânduri ce s-au îmbibat cu noi
Şi ursitori să-mi scrie altă soartă
Deopotrivă să fim amândoi


 Căci vii de dincolo de visul vieţii
Şi-aprinzi în mine stări de paradis
 Dar viaţa ridicând cortina ceţii
 Pe scenă-mi stai real de neatins


 Eu te privesc urându-mi neputinţa
Şi palmele-n aplauze-mi roşesc
 De parcă mi-a murit şi conştiinţa
 Scântei nu simt din ele cum ţâşnesc


 Mi-eşti adorat de suflet la extremă
Obsesie-ncepută din plăcere
 Dar obsesiv mă-afundă o dilemă...
De ce te simt deodată ca durere ?!


 În calmul nopţilor de altădată
Luceferi la discuţii s-au încins
 Cum Luna pentru toate-i vinovată
De-al unui lup urlet că s-a aprins


 "Dar Lună, câţi urlară lupi la tine
 Urechea-ţi glaciară n-ai plecat...
 Ori crezi cumva că îţi va fi de bine
 Topindu-ţi gheaţa pentru-acest...urlat ?!"


Şi ea cu faţa-i luminând de zâmbet
 Răspunde cu tăceri de nepăsare
 Nu mai cunoaşte raţiune, cuget
 Pe cât îi place, pe atât o doare...


 Astfel mă identific eu cu Luna
 Acum când tu, de nu ştiu unde vis
 C-un suflu nefiresc topindu-mi bruma
 Ai şters tot ce credeam că mi-a fost scris


Şi mă înec de-acum în apa minţii
 Văzând cum între noi sunt "ani-lumină"
Rugând spre cer la Tatăl cu toţi Sfinţii
 Să mai respir măcar o zi senină


Că-n întuneric trupul meu veghează
Cu gândul rătăcind prin depărtări
 Ca-n vis real iubirea-mi te creează
Obsesie-plăcere în dureri...