miercuri, 26 iunie 2019

VREAU SĂ MĂ IERȚI - de Eugeniu1




VREAU  SĂ  MĂ  IERȚI


de  Eugeniu1



Vreau să mă ierţi că nu pot fără tine, 
 Că te mai bate dragostea-mi și dorul, 
 Să-mi ierți tot ceea ce mă ţine, 
 Uitării să nu dau amorul. 


 Vreau să mă ierţi că plâng prea des,
 Că ochii mei nu văd pe-altcineva, 
 Că nu-nțeleg de ce nu am de-ales, 
Și că învăţ mereu a te ierta. 


 Vreau să mă ierţi că eu nu plec, 
 Când mă alungi de lângă tine, 
Și să mă ierţi că-n urma ta eu merg, 
Atunci când a fugi îţi vine.


 Vreau să mă ierţi că ţin scrisoarea ta, 
Și-o recitesc în nopţi de insomnie, 
 Că tot mai sper să văd cândva, 
 Așa cuvinte scrise numai mie. 


 Vreau să mă ierţi că-așa trăiesc, 
 Că nu mai scot parfumul tău, 
 Vreau să mă ierţi că te iubesc, 
Și că iertare-ți cer mereu. 


 Vreau să te ierți că nu mă mai iubeşti, 
 N-a fost nimic și niciodată, 
Ar fi blestem pe viaţă să primeşti-
Iertarea unei inimi despicate...