marți, 24 martie 2020

”PROPRIETATE PERSONALĂ” - de Elena Oprică


 


”PROPRIETATE  PERSONALĂ”

de  Elena  Oprică



Ce dacă nu am vreo speranţă
Fiindcă destinul a fost scris...
 Ce dacă mor de-atâta viaţă
 Şi tot trăiesc de-o vreme-n vis ?


 E gratis tot ce port în suflet,
 Nu dau impozit pe visări
Şi nu plătesc chirii pe cuget
 Sau pe-o iluzie din seri...


 Ce dacă luxul nu mi-e casă
 Şi mulţi se miră : "n-ai maşină?!" ,
Mă bucur că am pat, am masă
 Şi-a mea inimă-i limuzină !?


Zile sau nopţi, îmi sunt miracol,
 Prin lumi de basme mă creez,
 N-am limite sau vreun obstacol,
 De personaje-ntruchipez...


 Ce dacă simt în plin durerea
 Din realitatea ce-o deţin,
 În mine regăsesc puterea
 Din nou să zbor, să nu mă-nclin...


 Eu sunt bogată-n sentimente,
 De-aceea mai şi dăruiesc,
 În gândul meu se-aud sonete
 De doruri ce mă împlinesc...


 Doar ale mele-s astea toate,
 Nu le pot vinde cu-nvoială
Căci scrise-mi sunt adânc pe frunte :
 "Proprietate personală" !