vineri, 20 ianuarie 2012

NOI, ROMÂNII !



Сердечки ко дню Святого Валентина

Сердечки ко дню Святого Валентина


Сердечки ко дню Святого Валентина

Сердечки ко дню Святого Валентина




Сердечки ко дню Святого Валентина




Сердечки ко дню Святого Валентина



Сердечки ко дню Святого Валентина






Сердечки ко дню Святого Валентина



Сердечки ко дню Святого Валентина


Сердечки ко дню Святого Валентина

Сердечки ко дню Святого Валентина



Сердечки ко дню Святого Валентина


Сердечки ко дню Святого Валентина


Сердечки ко дню Святого Валентина



Сердечки ко дню Святого Валентина



Сердечки ко дню Святого Валентина


Сердечки ко дню Святого Валентина



Сердечки ко дню Святого Валентина


Сердечки ко дню Святого Валентина

Сердечки ко дню Святого Валентина

Сердечки ко дню Святого Валентина

Сердечки ко дню Святого Валентина


Сердечки ко дню Святого Валентина


Сердечки ко дню Святого Валентина


Сердечки ко дню Святого Валентина

Сердечки ко дню Святого Валентина


Сердечки ко дню Святого Валентина

Сердечки ко дню Святого Валентина


Сердечки ко дню Святого Валентина



Сердечки ко дню Святого Валентина



Сердечки ко дню Святого Валентина


Сердечки ко дню Святого Валентина




3 comentarii:

  1. Ma uimeste pe zi ce trece aceasta tara!
    Urmaresc cu sufletul la gura tot ce se intampla prin tara si nu prea imi place!
    Sunt si eu alaturi de protestatari, dar cu sufletul!
    Foarte frumoase poze! Spun adevarul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc Ioana ! Îți mulțumesc pentru că ești cu noi și pentru că ...ești alături de mine, aici. Ești unul din românii - din milioanele de români sensibili și inimoși și mă bucur nespus că te-am cunoscut, fie și așa, doar. Nu intra în tematica blogului dar nu m-am putut stăpâni să las să treacă ceva așa de frumos și unic.
      Să-ți meargă bine acolo unde ești și să nu uiți că ești deosebită și că poți realiza orice îți pui în minte pentru că ai în tine toate darurile de care ai nevoie ca să învingi ! Bunul Dumnezeu să-ți ocrotească pașii prin lume și prin viață ! Mulțumesc !

      Ștergere
    2. Pai sincer, cred ca nu conteaza tematica blogului atata timp cat refrecta realitatea si adevarul.
      Astazi se implinesc 10 zile de la inceputul prostestului si sunt si eu printre el.
      Si eu sunt foarte bucuroasa ca v-am cunoscut. Sunteti printre singurele persoane care ma linistesc, mai ales pentru ca folositi cuvintele Domnului si ma incurajati nespus de mult. Conteaza foarte mult. Pentru unii poate sunt simple cuvinte, dar pentru mine sunt mai mult de atat!
      Mi-ar placea sa pastram legatura!
      Va multumesc foarte mult pentru sustinerea dumneavoastra!

      Ștergere