joi, 21 mai 2020

FAIR - PLAY - de Elena Oprică




FAIR - PLAY

de  Elena  Oprică



Nu-ţi cer permisiunea, viaţă
Buzele pline să-ţi sărut
 Când mi-ai dat sărutări de gheaţă
Voie nici tu nu ai cerut


 Razele ce-mi risipă ceaţa
 Să nu cutezi să mi le iei
Ţi-am mângâiat şi-a morţii faţa
 Deci, zic să fie-acum fair-play !


 Vino să-mi fi vis de lumină
Cununi de fluturi de-ai să-mi faci
 Am să revărs pe pielea-ţi fină
Ploi de culoare în obraji


 Eu prind puteri nebănuite
 Surată de mă laşi să-ți fiu
 Doar una alteia sortite
 Tu să mă-ncânţi, eu să te scriu


 Căci nu e om fără de viaţă
Precum nici viaţă fără om
 Raiul terestru ne răsfaţă 
Pe toţi: fiinţă, floare, pom...


Şi nu suntem sortiţi pieirii
 Nici în tristeţe să trăim
 Tu, viaţă-rod sfânt al iubirii
 Eşti eu şi una noi să fim !


 Să nu ne despărţim surato
 Prin legea falselor nevoi
 Speranţa-n mine am păstrat-o
 Să fie dragoste-ntre noi


 Inundă-mă cu împlinire
 Prin anii goi, de toamne grei
 Să te petrec în mulţumire
Şi până dincolo...fair-play !