duminică, 17 mai 2020

ÎNTÂLNEȘTE-MĂ CU MINE - de Lipcanu Arcadie






ÎNTÂLNEȘTE-MĂ  CU  MINE

de Lipcanu Arcadie


De nu mai merită să-mi dai muză,
Hartă-mi, Doamne, călăuză
Să mă-nsoțească nu prin lume
Pe unde-mi căutam un număr,
 Pe unde nu-mi primeam vestirea,
 Pe unde-mi confundam iubirea;
 Pe unde tot trăiam în mâine,
 Adânc, necunoscând pe nimeni;
Și acum este clar de gândit poate fi
Nici nu sunt cunoscut pe mine ...
Și toate astea, din credințe?
 M-am tot ferit de suferințe
Și-am tot crezut, că uite, asta,
 De trec de ea, scăp de nepastă;
Din ce nu-mi place ce-mi dă soarta,
 Le las în ieri și astfel-gata!
 Adesea, hotăram ce-i bine,
 Pentru plafonul meu,
 Crezând, pentru cei dragi, că-n viață
Mai importantă-i o povață,
Dar nu o simplă în interior
 Cu un timp meu dăruire ...
  - - - -
 De nu mai merită să-mi dai muză,
Hartă-mi, Doamne, călăuză
Să fuzionăm până unde toate
 Își au tot rostul poate fi posibil ...
Și eu să mă revăd în Tine,
Și poate, mă-ntâlnești cu mine ...