sâmbătă, 30 mai 2020

GÂNDURI LA ÎNTÂMPLARE - de Larysa




GÂNDURI  LA  ÎNTÂMPLARE

de  Larysa




Să vă mai spun şi despre toamna mea...
 Nu cred că are rost când voi o tot pictarăţi fără seamăn cu-a inimii şi-a gândului culoare !
 Să discutăm atunci de altceva,
 Un subiect luat aşa, la întâmplare...


 Am tot bătătorit prin nopţi poteci cu doruri grele, vise temătoare,
 De mi-au curs pe obrajii-mi nori întregi şi ce folos,
 Pe nimeni nu mai doare !?


 Mai bine să vorbim ca-ntre copii
 Să inventăm o joacă de copil mai mare
 Împrumutând din ale lor trăiri
 Gândul naiv şi zâmbetul de soare !


 Ce...crezi că nu te poţi juca,
Ţi-e teamă sau ţi-e jenă că ai " o veşnicie"
Şi cei de seama-ţi te vor alunga
 Din joaca lor cea plină de trufie?!


 Stai liniştit că le-ar plăcea şi lor...
 Sub masca cea de gheaţă te invidiază
Fiindcă-n ei moare "copilul" de zor
Şi Dumnezeu cu ei nu mai lucrează...!


Dă-ţi singur startul...ce ai de pierdut,
 Crezi că mai ai cumva o altă viaţă ?!
Fi tu exemplul tău de început
Şi-o să-ţi găseşti prieteni mulţi de "joacă"!


Mă-ncumet să mai scriu două-trei rânduri
 Astfel purtându-mi versul pe de rost
 Lăsându-l liber printre zeci de gânduri
 Plecând de unde parcă
nici n-a fost...!?