joi, 7 noiembrie 2019

COLECȚIONEZ FRUNZE CĂZĂTOARE - de Flavius Iulian




COLECȚIONEZ  FRUNZE  CĂZĂTOARE

de  Flavius Iulian



Să îmi măsor tristeţea cu timpul chiar voiam
Şi-am deschis larg fereastra
 la mine în odaie,
 Mă-ntreb ce are toamna aceasta iar eu n-am!?
 Afară de visări, 
 de lacrimi şi de ploaie!


 Ochii încremenesc privind o epopee,
 Prin aer plutesc frunze
 strângându-şi din decor
 Poveşti nemuritoare, şoptite pe alee,
 Dansează elegante când se aştern pe sol.


 Chiar dacă sunt sărmanele 
 de soartă condamnate
 Căci plimbă-adânc în suflet 
 doar of de trecător,
 Zâmbesc sub greutatea trăirilor purtate,
 De milă nu îşi plâng, 
 se ofilesc şi mor!


Şi fiecare-adună poveşti dar nerostite,
 Născute-n ceas de seară, 
udate-n stropi de rouă,
Pe-aleile din parcuri 
 cu vise împletite
 Trec colecţionar 
 când peste toamnă plouă!