duminică, 10 noiembrie 2019

FOARTE MULT, EU TE POT AȘTEPTA .... - de Eduard Asadov



FOARTE  MULT,  EU TE  POT AȘTEPTA ....

de  Eduard Asadov



Foarte mult, eu te pot aștepta,
Lung-îndelung și cu adevărat,
Și aș putea să nu dorm nici o noapte,
Un an, sau doi, sau cât a trăi mi-e dat !


Fie , ca filele din calendar,
Să cadă, precum frunzele-n strat,
Să știu doar, că nu e totul în zadar,
Că ai nevoie, de asta, cu adevarat !


Pentru tine, să merg, aș putea,
Prin mărăcini și prin desișuri,
Pe aproape lipsite de cărări nisipuri,
Prin munți pe orice fel de drumuri,
Unde, necuratul, însăși, vreodată, n-a călcat.


Fără să mă plâng, le-aș trece pe toate,
De tremurul iubirii mânat,
Doar de aș ști, că nu e totul în zadar,
Ca apoi , pe drum, să nu mă lași, dintr-o dată.


Să dau, pentru tine aș putea,
Tot ce am , și voi avea vreodată,
Și aș putea primi de la soartă,
Pentru tine, orice amărăciune mi-e dată


Aș fi fericit să-ți pot oferi în dar,
Lumea întreagă, clipă de clipă,
De aș ști doar, că nu e totul în zadar,
Că nu ești fără speranță de mine, iubită...



trad.Catalin Carceanu

---------------------------------------

Eduard Arkadyevich Asadov - 1923 - 2004 
a fost un poet și scriitor rus de origine armenească.