joi, 7 noiembrie 2019

VÂND ANOTIMP !!! - de Flavius Iulian



VÂND  ANOTIMP !!!

Flavius Iulian


N-am vrut soare ci doar raze
 Să îmi pot păstra speranţa,
 I-ai scos sufletului fraze,
 Simţului i-ai dat romanţa.


 Am cerut adieri calde,
 I-arunci gândului furtună,
Vremea asta-n piept mă arde,
 Te las timpului arvună!


Ne îngenunchezi natura,
 Ochii îi minţi cu trei flori,
 Vrei doar să ne astupi ura
 Dar ascunzi culori şi sori!


 Ne trimiţi la masa unde
Ştii că-ţi închinăm poeme,
 Mi-au fugit trăiri profunde,
 Sunt imun la crizanteme!


 Te vând azi la colţ de stradă
Fără pic de şovăire,
Ţi-am fost zile-n şir doar pradă
Când doream doar fericire!


 Te dau trei la preţ de una,
 Ne-ai predat melancoliei,
 Îţi păstrez numai cununa
 Că eşti muză-a poeziei!


Şi-o voi aşeza cu cinste
 Lângă celelalte nouă,
Obosit, sătul de vise
 Stau la geam când...iarăşi 
 plouă!!!