luni, 4 noiembrie 2019

IUBIRE DULCE - VIS AMAR - de Elena Oprică






IUBIRE  DULCE - VIS  AMAR

de Elena Oprică


Iubire-vis şi fantezie
 Ce vrei tu de la viaţa mea ?!
 Eu sunt atâta de pustie
 Cum cerul fără lună, stea

 Tu nu ştii că sunt plămădită
Din lacrimi, moarte şi dureri ?!
 În piept am inima-mpietrită
O umbră-a celei ce-a fost ieri

 Aşa e scris, ca-n agonie
 Un timp, de-acuma să trăiesc
Şi ca-ntr-o clipă de magie
 Ce-atât am doar, ca să iubesc

 În rest, incert şi-amar e totul
 Ca o maşinărie sunt
Şi-i tot mai jalnic azi efortul
 Să mai rezist pe ăst' pământ

 Dar tu nu vezi nimic iubire
 Habar n-ai ce mi-e dat să-ndur
 Mă urci la cer, spre fericire
 Apoi m-arunci în vis obscur

Şi eu te vreau mereu...la naiba
 Cu toate cele ce m-opresc !
 Cuprinde-mi trupul, prinde-mi salba
 Atinge-mă să strălucesc...

 Ia-mă pe-a visului aripă
Atât de tare vreau să simt...
 Chiar dacă visu-i doar o clipă
 Şi mâine va durea mai crunt !

 Realul vieţii mi-e tortură
Mor fluturii-n adânc de jar
 Totuşi...te vreau fără măsură
Iubire dulce-vis amar.



D1opY.gif