vineri, 10 ianuarie 2020

DE AZI... - de Elena Oprică




DE  AZI...

de Elena  Oprică


se îngustează orizontul
 încep să tremur la ivirea zorilor
 doar visele îmi ţineau de cald
şi acum...
 noaptea asta lungă
mă acoperă cu pâtura ei glaciară
mi-e tare frig de-a mea tristeţe
 nici o rază în priviri
 nici un freamăt pe buze
 nici o înfiorare...
 într-un ungher al trupului
 un gând pervers se împreună cu o dorinţă firească şi 
 se naşte un geamăt...
 îl acopăr cu mâinile injectate
 de la supradoza fericirii de ieri
 nu vreau să mă audă noaptea asta atât de lucidă
prea mă mustră de fiecare dată
când mă prinde cotrobăind prin sertarul cu fantasme
 dar eu doar mă jucam cu ele
 apoi îmi plăcea să alerg desculţă
în rochiţa mea de stele
 să culeg flori de speranţă
ce mai creşteau pe câmpul stingher al inocenţei mele târzii
şi acum...
 frigul ăsta îmi strânge faţa în palmele morţii
 îmi încetineşte pulsul
 îmi paralizează lava
 ce-mi colora pielea în roz...
 mi-e tare frig de-a mea tristeţe
 căci am fost un copil al timpului trecut
şi nu mai ştiu ce voi fi de azi ?!