vineri, 10 ianuarie 2020

DINCOLO DE VIS - de Elena Oprică



DINCOLO  DE  VIS

de  Elena  Oprică


Dincolo de vis
 Ucide adevărul
 Cu săgeţi de gheaţă
În inimi de foc,
 Un destin e scris,
 Sfâşiat e zborul,
 Se sting fără şansă
Suflet, gând, noroc...


 Visul eu prefer
 Ce-l trăiesc de-o viaţă,
Acceptându-mi moartea
 Vremilor de-acum,
 Nopţii mă ofer
 Până dimineaţă,
Cântând libertatea
 Din văzduh de drum.


 Dincolo de vis
 Doar marea-i frumoasă,
Munţi, codrii, câmpie,
 Fluturi, păsări, flori,
 Iar tot ce-i cuprins
 În pereţi de casă,
E o veşnicie
 Care-ţi dă fiori...


 Dincolo de vis
 Nu mai eşti, iubite
Şi-mi trece prin gânduri:
 "De ce mai exist ?!"
 Viaţa-i un abis
 Ce vrea să m-afunde,
 Căci fără alinturi,
 Trai gol, pesimist...


 Dincolo, prin nori,
 Te aşteaptă multe...
 Pasiune pură,
Tainice dorinţi
Şi-aş vrea să mă zbori
 Cu mâini pricepute...
 Vino de mă fură
În vise fierbinţi...


 Să aflăm iar gustul...
 Să tremure clipa
 Când iubirea curge
Şi-n val ne-a cuprins,
 S-aşteptăm apusul,
 Că nu-i decât frica
Şi-un imens ce strânge,
 Dincolo de vis...