vineri, 1 martie 2019

ACOLO UNDE CRED CĂ EȘTI - de Constanța Buzea





 ACOLO UNDE CRED CĂ EȘTI 



de  Constanța Buzea 


Acolo unde cred ca ești
 Nici trenurile nu străbat
 Acolo ca de sticla par
 Pădurile de brad brumat.


 Tot mai departe simți și taci
 Adăugat la rest mereu
 Și nu mai pot înainta
 Decât pierzandu-mă și eu.


 Cum ninge, alb e orice drum
 Și alb respiră-ntregul timp
 Nici nu te-aș recunoaște-acum
 Desperecheat și fără nimb.


 Mi-e milă și să-mi amintesc
 Dar nici să uit nu mă îndur
 Câtă părere-i în destin
 Câtă greșeală-i împrejur.


 Cu degete de frig adun
 Ca sub un șal înzăpezind
 Sufletul nostru încă bun
 Mișcarea lui către argint.


 Cum ninge, nu s-ar mai opri
 Și fi-vor brazii îngrădiți
 Acolo unde cred că ești
 Printre barbari meteoriți.


 În fiecare an aștept
 Să ningă, să te pot vedea
 Dacă privești, dacă asculți
 Dacă mai înțelegi ceva.