marți, 12 martie 2019

DOAR O DORINȚĂ - de Flav


 
 

DOAR O DORINȚĂ

de Flav


Prin gândul nerostit al fericirii
 Eu te-am strigat mai tare ca o şoaptă,
Din vechile dorințe mi-a rămas 
 Doar una şi am să ți-o zic în treacăt. 


 Eşti cam grăbită azi şi mi se pare
 Vrei să te pierzi încet în asfințit,
 Pierdut mă simt şi eu ca roua florii,
 Când soarele il vezi la răsărit. 


Şi-a gândului povară nu mi-e grea,
 O port zâmbind pe umerii durerii,
 Durerea ce o ştii şi ce e rea,
 Vreau să mai gust din tainele plăcerii.


 Plăcerea este astăzi nefirească
 Şi nu e de la noi de pe pământ,
 Aş spune chiar că este nelumească,
Ce-ar zice însă zeii din Olimp?


 Însingurați să stăm unul cu altul,
 Să ascultăm păsările ce-au de spus
Şi timpul să ne prindă-ntr-o poveste,
 Eternul langă tine nu-i de-ajuns!