miercuri, 18 septembrie 2019

ETERN DOAR VISUL - de Larysa (Elena Oprică)




ETERN  DOAR  VISUL


de  Larysa (Elena Oprică)


Mă uit spre mine și mă văd trecut
 Dar și prezent și viitor deodată
Simțind că orice zi mi-e început
Și ce-a fost ieri, nu-i astăzi ce așteaptă


Nimic etern din tot ce-am făurit
 Vremuri de măreții s-au vrut surpate
 Nici negura în care-am rătăcit
 Nu mi-a rămas groapă-n eternitate


 Din când în când mai amorțesc un pic
 Scântei născute odată cu mine
 Pesemne au nevoie de-un declic
 S-aprindă-o flăcăruie în ruine


 Același om să fiu trăind, ori nu ?!
 Destinul chiar și umbra parcă-o schimbă
Ușor și greu schimbarea începu
 Eu alergând, cumva să nu mă prindă...


Acest real e-n toate schimbător
Și fruntea de-ncruntări, nu netezește
 Nici valul, de dragoste plutitor
 Nu-și ține forma când malul izbește


 Nimic fiind etern de pe pământ
 M-agăț de cer, calc apăsat abisul
 Vrând să mai împlinesc , o clipă bând
 Din cupa de dorinți, etern doar visul...