miercuri, 18 septembrie 2019

IUBIND.... - de Larysa (Elena Oprică)






IUBIND....

de  Larysa (Elena Oprică)


Când speranţa e doar...glumă
Iar minciuna e dreptatea
 Viaţa plânge-n pas de turmă
În faţă rânjindu-i moartea


 Deprimarea e-n putere
 Cu odăjdii aurite
 Strânge din haos avere
Şi-o depune în morminte


 Ce poţi cumpăra cu lacrimi ?
 În infern un loc de veci
 Să-ţi îngropi suflet de patimi
 Pe-ale umbrelor poteci


 Câtă ură mai încape
 Între noi-copii ai lumii
 Când suntem soră şi frate
 Iar părinţii sunt străbunii ?!


 Eu vă spun al meu exemplu...
 Într-o zi, viaţa îmi spuse :
 "Trupul tău nu-mi mai e templu..."
 Căci, să moară începuse


 Dar prin întuneric rece
 Am zărit o mică rază
 Şi-am prins-o, să nu mai plece
 Iar de-atunci mă-nseninează


Câtă dragoste mă-nalţă
 Şi cât soare-n mine-abundă !
Lumina-mi doarme pe faţă
Nu am timp să văd vreo umbră...


Chiar şi moartea, consternată
Dându-i glas sincerităţii
 Blândă, cum n-a fost vreodată
"Te iubesc" îi spuse vieţii


 Mă agăţ mereu de stele
Şi iubesc fără măsură
N-am control la mângâiere
 La daruri de vorbă bună...


Poţi şi tu, soră sau frate
 Dă liber la simţăminte
 Iubind, vei zâmbi la moarte
 Lăsând viaţa să te-alinte !