sâmbătă, 19 septembrie 2020

SPUNE-MI.... - de Elena Oprică

 



SPUNE-MI....

de  Elena  Oprică



Spune-mi că m-ai visat în nopţi cu lună
Dar şi în cele-n care nori furtună
 Şi chiar în zilele acelea lungi
 De vise, ochii ţi-au privit străpunşi...


 Spune-mi ceva sublim, chiar de-i minciună,
Sunt prea de dor, de dragoste, nebună...
E invincibilă dorinţa mea,
 De-a locui-ntr-un colţ din mintea ta !


 Nu-mi pasă de acerbe bariere...
 Gândul meu trece zeci de frontiere,
 Fiorul meu, straturi de cer străbate,
 Credinţa mea, e dulcea-mi libertate !


 Vreau să îmi spui că te-ai unit cu mine
 În cugetări, în lacrimi şi în rime,
 Suntem atât de liberi să simţim...
 E-al sufletului dar, din dar Divin !


 De vezi că mă întunec uneori,
 Să-mi întinzi mâna peste timp şi zări,
 Să mă atingi cu steaua-ţi orbitoare,
 Să-ţi fiu lumină-n vremuri trecătoare...


 Hai, spune-mi infinituri de minciuni,
 Să fim în lume singurii nebuni
 Ce îşi uniră-a vieţii lor scânteie,
 Descoperind a nemuririi cheie !