vineri, 27 iulie 2018

A BĂTUT LA UȘA TA.... de Costache Ioanid




A BĂTUT LA UȘA TA....

de Costache Ioanid


A bătut la uşa ta
 cineva...
şi n-a răspuns nimenea.
 În tăcerea negrei nopţi
 stă un om şi  plânge...
 Faţa Lui e numai răni,
 pieptul numai sânge.

 - Cine eşti, străin pribeag?
 Cine eşti?
 De-a cui jale pribegeşti?
 Pentru cine Te-au brăzdat
 bice fără număr?
 Ce povară Ţi-a lăsat
 rana de pe umăr?

 - Eu sunt robul ce slujesc
 tuturor...
 Un om al durerilor...
 Nimeni plată nu Mi-a dat...
 Numai spini şi ură.
Numai roşii trandafiri
 pieptul Mi-l umplură.

Eu sunt Pâinea ce S-a frânt
 lumii-ntregi.
Şi sunt vinul noii legi!
 N-am venit să-ţi plâng în drum
 răni usturătoare...
 Plâng pe cei ce pierd acum
 ultima chemare.
  
 A bătut la uşa ta
 cineva...
Şi n-a deschis nimenea.
 Poate niciodată
mâna Lui la uşa ta
 n-are să mai bată!