miercuri, 4 iulie 2018

DE NU TE-AȘ FI ÎNTÂLNIT de "unicul100"





DE NU TE-AȘ  FI  ÎNTÂLNIT

de "unicul100"


De nu te-as fi întâlnit  pe tine
Si astăzi cred ca rataceam
Pe-aceleasi,lungi cărări straine
In care nu te cunoșteam.

Si-as fi trăit ca însinguratul
Care trăieste in desert.
Intr-o lume de iluzii
In care totul e incert.

Tu mi-ai văzut epava vieții
Si-ai presărat petale in ea
Mi-ai dat din darul frumuseții
Ca altfel să mă pot vedea.

Din întuneric la lumină
Pe raze  limpezi m-ai purtat
Mi-ai dat senină  mângâiere
Cand eram trist si apăsat.

Nu pot să-ti uit fiinta-ti blanda
Privirea-ti dulce si senina
Purtarea-ti scumpa si gingasa
Tu inger drag plin de lumina!.

Pe lacrima iubirii tale
Tu mi-ai adus o floare noua
Mi-ai  dat sublima sarutare
Sa nu fiu trist, chiar daca ploua.

Si pe cărări pline de soare
Tu mi-ai purtat pasii in graba
Nu au fost nopti,sa nu-mi fii dulce!
Nu a fost zi,sa nu-mi fii draga!




R-Oksan@