marți, 11 decembrie 2018

CRED ÎN TINE - de Anadevis


CRED  ÎN  TINE  

de Anadevis 

Mi-ai spus de-atât de multe ori 
 Să cred în noi şi să visez 
 De vin furtuni, ninsori ori ploi 
 Să-ţi fiu aproape şi să nu cedez.


 Tu ai ştiut de la-nceput 
 Că eu te căutăm demult 
 Mult mai târziu am priceput 
 Tu eşti cel care mi l-am vrut.


 M-ai lămurit cât mă-ndrăgeşti 
Şi ai luptat cu greu să înţeleg 
 Că vremea nu-i trecută să iubeşti 
 Să am încredere, doar să aleg.. 


 S-aleg… că viaţa n-a trecut 
Şi sufletul de dor tresare 
 Iubirea când s-ar fi născut 
 Păleşte soarele chiar de răsare.


 M-ai pus să cred, să sper, să vreau 
 Să îmi doresc la fel ca tine 
 Să văd cum zile noi năşteau 
 Dorinţele fierbinţi din mine. 


 Zilele trec încetişor 
 Iubire ai sădit şi creşte 
 Te cred, te vreau şi te ador 
 Acum nimic nu mă opreşte.


 Te port cu drag în mine 
Şi te-am făcut “al meu” 
Mereu aștept ziua ce vine 
 Nimic nu-mi pare greu.


 Mi-ai dăruit o taină mare 
 Îţi mulţumesc chiar sunt a ta
 Eşti dragul cel mai drag pe care 
 Îl preţuiesc cu sufletul și inima !