miercuri, 14 ianuarie 2015

MI-E DOR de Aura Constantin




0_3b6b8_abbc78d9_L (443x164, 21 Kb)
                                                                                                                                     
          MI-E  DOR        

de  Aura  Constantin



De dorul tău aș ninge

Cu lacrimi străvezii și inima ar plânge.


De dragul tău aș inventa noi anotimpuri,

Mă vor lega de tine mii și mii de gânduri.




Mi-e dor de mana ce alintă


Sufletul meu hoinar ce-atâtea lumi colindă.


Și-mi este tare dor de ochii tăi, iubite,


Ochi de sălbatec căprior venit din vârf de munte.




Din urma mă strigă anii mei pierduți la o ruletă

Ce dor îmi e de tinerețea mea în van trăită.


Și tare aș vrea să-mi pot ierta


C-am refuzat cândva supremul dar:iubirea ta



 (58x74, 3Kb)