vineri, 16 august 2019

DOUĂ ENTITĂȚI - de Larysa



 


DOUĂ  ENTITĂȚI


de Larysa



Să vii în altă viaţă, să te am
 Aşa cum numai eu poate doream...
 Dar tu, nimic din toate-mi, n-ai să ştii
 De nu-ţi doreşti, de nu visezi, nu vii...


 Când voi străbate-al veşniciei drum
 Îţi las o dâră din al meu parfum
 Să te îndrume spre-acel paradis
 Ce l-am visat o vreme şi l-am scris...


 Cu ziua-n nopţi şi nopţile-mi în zile
 Scria condeiul în simţiri febrile
 Tot ce mi-ai fost şi ce n-ai vrut să-mi fi,
 Iubirea mea trăită-n poezii...


 Că-n basmul cel cu feţi-frumoşi şi zâne
 Era parcă prea multă raţiune...
 "A fost odată" nici un sens n-avea,
 Povestea se sfârşi când începea...


 Soli, ţi-am trimis cuvinte-mparfumate
 Dar zmeul-timp le nimici pe toate
 Iar eu, prinţesa viselor nebune,
 Basmul l-am dus spre-o altă dimensiune...


 Acolo unde-i cald, lumină, soare
Şi nici o rană-n suflet nu mai doare,
 Trec zile fără ore, fără nume
 Iar vârsta n-are număr...ce minune !


Şi-acolo te aştept cu-a mea vecie
 Să-mi fi aievea, nu doar fantezie,
 Să desenem pe-a' noastre trupuri hărţi
 De dulci simţiri a două entităţi...