joi, 22 august 2019

PREA MULȚI "DE CE ?" - de Larysa




PREA  MULȚI    "DE  CE ?"

de  Larysa


De ce nu eşti, de ce tot pleci,
 De ce în beznă strâns mă legi
 Cu dulci cuvinte în simţiri
 Ce îmi trezesc doar amintiri ?!


 De ce-ai oprit al nostru joc
 De viaţă, dragoste şi foc,
 De fără rosturi pământeşti
 Din lumi de cete îngereşti ?!


 De ce m-ai priponit de cer
 Cu lanţul greu de adevăr
 Lăsându-mă s-atârn pe veci
 În ploi, furtuni şi vise reci ?!


 De ce nu spui ce vrei, ce simţi
Şi doar în treacât mă alinţi
 Ca să nu uit ce-nsemni, ce-mi dai,
 Ca-n minte veşnic să îmi stai ?!


 De ce-mi străpungi sufletul bun
 Cu-al timpului adânc de fum,
 În loc să-l umpli cu splendoare
 De flori, de cântec şi de soare ?!


 De ce mi-eşti drag, de parcă Zeu,
 Ai poposit în veacul meu ?!
 Dar pleci mereu, uitând să vii
 Iar eu te-aştept şi tu nu ştii...