joi, 8 august 2019

EU SUNT AICI - de florindumitru



 


EU  SUNT  AICI


de florindumitru



Eu sunt aici, iar tu... tu esti acolo,
 Distanta mare doare si-n suflet azi imi ploua.
 As vrea sa fii acum, aici, doar langa mine
 Si-mi spui ca pasul asta e prea greu pentru tine.


 Nu te-nteleg! Nu ma-nteleg pe mine azi ce sunt,
 Ai aparut in viata mea de-odata ca un gand.
 Si tot ce simt acum, tu ai trezit in mine,
 As vrea sa iti vorbesc, dar tac... e mult mai bine.


 Caci am ales a-ti spune prea curand,
 Ca tin prea mult la tine suflet bland.
 Te-ai speriat probabil si-ai devenit de gheata,
 Eu fac un pas spre tine, tu unul la distanta.


 Au fost si clipe cand ti-am spus ca ma opresc,
 Sa punem punct la tot, crezand ca-i mai firesc.
 Dar tu... nu m-ai lasat sa ma despart de tine
 Si nici sa ma apropii, nu m-ai lasat iubire.


 Tin sentimentele ascunse-n pieptul meu,
 Sa le descoperi, te las, chiar de-i greu.
 Eu ma opresc in loc si te astept sa vii,
 In timpul ce se trece zi de zi.


 Eu sunt aici iar tu mult prea departe
 Si azi mai scriu o fila intr-o carte.
 As vrea sa fii aici chiar langa mine,
 Sau spune-mi ca ma vrei, acolo langa tine.