vineri, 2 august 2019

NOAPTE DE DORINȚĂ - de Larysa





NOAPTE  DE  DORINȚĂ 

de  Larysa


Mi-e patul gol şi lumânările-mprejur
 Mai ard o vreme, poate până-n zi
 Afară totu-i neschimbat, obscur
 Eu scriu poteci pe care tu nu vii


 Liniştea nopţii freamătă a rugi
 Ciudate entităţi îmi dau târcoale
Şi-aş vrea, ca vântul spre mine să fugi
 Dar tu te-mpiedici de un gând în cale


Ţi-e teamă de acest potop stelar
 De-aceste scânteieri de dor aprins
Ţi-e teamă de sărutul meu de jar
 De-al meu infern sau poate paradis...


 Te mistuie dorinţele adânc
 Iar chinul tău e ţipăt ce-l aud
 Te-nvăluie cu braţe ce se frâng
 Un vis frumos cu aură de sfânt


Ştiu că-ţi sunt moarte, viaţă...e totuna
 Din astea două, ceva să n-alegi
 Eternitate pot să-ţi fiu de-acuma
 O taină fără scrise, false legi...


 Când trupul meu ți-aşteaptă mângâierea
 Aprind cu torţa sufletului, versul
 Să ardă tot abisul şi tăcerea
Şi să-ţi îndrepte către mine mersul...