joi, 22 august 2019

IUBESC ȘI-ATÂT - de Larysa



IUBESC  ȘI-ATÂT

de  Larysa



Eu când iubesc, iubesc de mor...
 De-a-ntregul, nu pe jumătate,
 Chiar dacă sunt iubiri ce dor,
 E-a firii mele libertate...


 Iar când iubesc ascuns, mă zbat
 Să-mi ţin lacrima în secret
Şi-nving ades dar mai şi cad,
 Mă mai blestem şi mă accept.


 Atâta patimă-n simţiri
 Uneori dă pe dinafară
Trezind viaţa din adormiri,
 Când doruri mă cuprind în seară...


Dar nu fac rău, chiar de nu crezi,
 Tu îmi cunoşti de-acum privirea,
 Ochii mei nu se-ascund, îi vezi
 Cum străluceşte-n ei iubirea...


 Când eu iubesc, mă sting încet
Şi mă aprind într-o secundă,
Dar nu mă plâng şi nu regret,
 Nu mi-e trăirea muribundă...


Când frământarea m-a cuprins,
 Atunci să vii...să vii degrabă,
Să-mi dai ce nici nu mi-ai promis,
 Trupul meu simte...nu se-ntreabă...


Aşa sunt eu : veselă-tristă,
De-ar cade cerul pe pământ,
 Setea-mi de dragoste persistă,
Iar când iubesc, iubesc şi-atât !