joi, 22 august 2019

SPUNE - MI - de Larysa




SPUNE - MI

de  Larysa


Ai putea să mă iubeşti,
 Ai putea simți tu oare
 Dorinţă şi-nfiorare,
 Sentimente omeneşti...


 Căci şi demon dac-ai fi,
 De-a mea plânsă rugăminte,
 Ai cere la Duhuri Sfinte
 Îngerul meu să devii ?!


 Ai putea să-ncerci să sorbi
 Tot nectaru-mi de pe buze
 Tremurânde şi confuze
 Ce stârnesc pofte de corbi...


 Ori eşti cu totul de gheaţă,
Nu trăieşti, nu râzi, nu suferi,
 Nici pe viaţă nu te superi
 Când îţi dorm umbrele-n braţă ?!


Ce pot face ca să vrei
 Să m-atingi cu o privire
 În adâncul meu de fire
Şi-n al tău gând să mă iei...


 Cum să fac s-alung blestemul
 Ce-ţi întunecă surâsul ?!
 Lasă-mă să-ţi beau tot plânsul,
 Să-ţi umplu de rai, infernul...


 Vino ca să-mi simți urgia
 Ce mă strânge şi m-apasă,
Urme de dureri îmi lasă
 Şi-mi suprimă bucuria...


 Vino-aşează-te pe-o stea
 Să-mi topeşti norii de gheaţă,
Să-mi mai dai un gram de viaţă
Spune-mi...oare ai putea ?!