joi, 15 octombrie 2020

CU SINCERITATE - de Larysa

 



CU  SINCERITATE

de  Larysa



Să nu cauţi înţelesuri

 În vorbele-mi fanteziste,

 Să nu faci prin timp demersuri,

Ştii...finalurile-s triste.



 Lasă-aceste începuturi

 Să rămână în etern,

 De ardoare să te scuturi

 Căci te duce în infern...



 Să nu cauţi vreo-ncântare

 În al meu suflet nebun,

 Azi pot fi o dulce boare,

 Mâine-al iadului tăciun...



 Câteodată pot fi zână,

Sau tot ce-i mai rău pe lume,

 Malefică şi hapsână,

Să te vreau doar pentru mine !



 Vrăjitoare sau fantasmă,

Ador să îţi bântui visul,

 Să simt de tine mireasmă,

Vampir sunt, iar tu alesul...



 Să nu cauţi siguranţa

 Dezmierdării-n veşnicie,

 Eu nu pot să-ţi dau speranţa...

 De-aş avea, mi-aş da-o mie.



 Îţi spun cu sinceritate :

 Nimic nu mă mai mângâie...

 Doar respir a vieţii moarte,

 Unde dragostea sfâşie !