joi, 15 octombrie 2020

LABIRINTUL VIEȚII - de Elena Oprică

 





LABIRINTUL  VIEȚII

de  Elena  Oprică




Nu ştiu când m-am rătăcit

 În al vieţii labirint ?!

 Credeam că-l ştiu pe de rost

 La câte-ncercări mi-au fost...




 Prin unghere nepătrunse,

 Capcane de nimeni puse,

 Înmulţesc în loc să piară

 Şi mă-nşfacă-n a lor gheară.




 'Geaba-ncerc să merg pe vârfuri,

 Să nu scap în negre-adâncuri,

 Merg ce merg, parcă plutesc,

 Iar şi iar, mă rătăcesc...




 Degeaba păşesc desculţă...

Nimic pare-se, n-anunţă

Că-ntre mândrii trandafiri

 Se găsesc şi mulţi ciulini




 Ce mă-nţeapă şi mă-ndoaie,

 Sângele-mi curge şiroaie

 Dar cu rănile plăpânde,

 Mă târăsc spre locul unde




 Se cântă şi se iubeşte...

Şi-acest crez mă îndârjeşte,

 Să păşesc spre infinit

 Prin al vieţii labirint...