sâmbătă, 31 octombrie 2020

DRUMUL SPRE REGĂSIRE - de Larysa

 



DRUMUL  SPRE  REGĂSIRE

de  Larysa


Nu mai sunt EU
 ceva pe drum mi s-a întâmplat
 îmi pun veşmânt negru
şi nu-mi place
 tu îmi spui
 că-mi stă bine
 te cred

 nişte funde roz pe cap
 îndrăznesc mâine
 râzi
 "eşti nebună"
le urăsc de-acum

 în general tac
 e bine
 poţi să aculţi oamenii
 tăcerea mea
 cine o aude

 prea plin
 glasul
 începe să mă strângă
ies vorbele
 mergând pe bandă rulantă
oprindu-se la vama dintre
 conştiinţă şi suflet
 trec toate
 mă priveşti cu pupilele micşorate
 în care îţi zăresc un căscat
 abia înghiţit
 mă opresc din tot...

Vreau să fiu invizibilă
pentru neadaptaţii
 personalităţii mele
 să mă plimb
 goală de frustrări
 sau cu o eşarfă de curcubee
 la gâtul împlinirilor 
 Rochie
 cu imprimeuri stelare
 pe fond de cer nocturn
 să-mi mângâie trupul
 subjugat de fantezii
 abstracte
 încălţată cu pantofi de frunze verzi
 decoraţi cu margarete
 real balsam
 pentru tălpile alergânde
 în cercul umanităţii
 morbide
 Să-mi curgă perle din gură
albe, negre
 toţi ochii să-şi holbeze
 nedumerirea, dispreţul sau
 admiraţia...

 Tu nu ştii cum sunt
 nici cum mă vrei
 trebuie să mă
regăsescVreau să fiu invizibilă
pentru neadaptaţii
 personalităţii mele
 să mă plimb
 goală de frustrări
 sau cu o eşarfă de curcubee
 la gâtul împlinirilor 
 Rochie
 cu imprimeuri stelare
 pe fond de cer nocturn
 să-mi mângâie trupul
 subjugat de fantezii
 abstracte
 încălţată cu pantofi de frunze verzi
 decoraţi cu margarete
 real balsam
 pentru tălpile alergânde
 în cercul umanităţii
 morbide
 Să-mi curgă perle din gură
albe, negre
 toţi ochii să-şi holbeze
 nedumerirea, dispreţul sau
 admiraţia...

 Tu nu ştii cum sunt
 nici cum mă vrei
 trebuie să mă
regăsesc