joi, 15 octombrie 2020

SENS UNIC - de Larysa

 


SENS  UNIC

de  Larysa




Noi mergem în aceeaşi direcţie...

 Sens unic este pentru toţi,

 Faţă de tine sunt puţin mai înainte,

 Să mă ajungi de-ai vrea, nu poţi !




 Oricum drumurile sunt paralele

Şi nu contează că mă vezi

Şi că-mi trimiţi din mers "bezele",

 Nici nu câştigi, nici n-o să pierzi.




 Pot să îţi împrumut un vis de noapte

 Să te cufunzi în el până la răsărit,

 Iar tu să mă-mprumuţi cu şoapte,

 Nimic n-o fi mai mult de-atât...




 De vrei, pot să-ţi mai povestesc de mine,

 Doar pasul tău deloc să nu-l grăbeşti,

 Mă voi opri să stau cu tine,

 Căci la o "vreme" mai şi oboseşti.




 Viaţa e scrisă, Dumnezeu citeşte

 La rând, nu pe sărite,

 Nu face rezumat,

 De-ţi scapă vreun cuvânt, doar
 
reaminteşte:

 "Din lecţia de azi, nimic n-ai învăţat !"




 C-o fi bine sau rău în toate-aceste,

 N-ai cum să ştii, nici să ignori, nu poţi...

 Un singur lucru tot mai clar îmi este:

 Că sensul este unic pentru toţi !